Vill ni sponsra oss?

Sponsring

Välkommen som sponsor till vår barn- och ungdomsverksamhet!

Henka Dojo Jujitsu – Föreningen som verkar för barn och vuxnas goda hälsa och gemenskap.

Vi tränar Jujitsu, som är en komplett kampsport med rötter från Japan. Träningen innefattar både självförsvar och tävlingar. Viktiga moment inom Jujitsu är motorik, rörelse, disciplin och att visa respekt mot varandra.

Vi erbjuder en träning för alla oavsett ålder, kön eller funktionsnedsättning. Det är viktigt att alla ska kunna hitta sin plats hos oss och ha roligt när vi tränar.

Vi har barn, ungdomar, vuxna och hela familjer. Alla tränar utifrån sina egna förutsättningar och behov.

Vi arrangerar regelbundet:

• Tjejläger, barnläger och klubbtävlingar
  • Idrottsläger och sommarläger för alla barn inom kommunen
  • Träning ute på skolor/särskolor
  • Självförsvarskurser runtom i Skåne, både för tjejer/kvinnor och seniorer

Fram tills idag har vi engagerat och aktiverat 100-tals barn och ungdomar.

Vi finns på Puls Arena som med sina 100-tals besökare varje dag, är Landskronas största mötesplats för föreningsidrott, träning och spontanidrott.

________________________________________________________________________________________________

Våra sponsorpaket räknas per termin (6 mån).

Litet

• Er logga på alla våra medlemsutskick.
  • Vi skriver ett personligt tack till er på vår hemsida.
  • 1,5 h pass i självförsvar eller fyspass för en grupp på max 20 pers. Värde 2300: –

Sponsorkostnad 2500 kr

Mellan

• Er logga i våra medlemsutskick.
  • På vår hemsida sätter vi er logga och en länk till er hemsida.
  • 5 st. medlemskap/terminsavgifter att dela ut till era anställda. Värde 4500: -. Begränsat antal.

eller

• 3*60 min pass i självförsvar, jujitsu eller fyspass för en grupp på max 20 pers. Värde 4500: –

Sponsorkostnad 5000 kr

Stort

• Er logga i våra medlemsutskick.
  • På vår hemsida sätter vi er logga och en länk till er hemsida.
  • Vi gör en intervju med er och skriver om er på vår hemsida.
  • Ni är inbjuden som gäst på vår klubbavslutning, där ni också kan göra reklam för er själva.
  • 9 st. medlemskap/terminsavgifter att dela ut till era anställda. Värde 8100: -. Begränsat antal.

eller

• 5*60 min pass i självförsvar, jujitsu eller fyspass för en grupp på max 20 pers. Värde 8000: –

eller

• 100 st. klubbartiklar med er logga att dela ut till våra medlemmar. Värde 9000: –

Sponsorkostnad 10 000 kr

Ni kan även sponsra ett specifikt evenemang: t.ex. klubbtävling, kickoff eller olika läger etc.

Här behöver vi hjälp med t-shirts till deltagarna, mat, dryck mm. Vi har då med er logga innan och under aktiviteten. Vi berättar om er på vår hemsida, Twitter och Facebook samt nämner er i våra utskick för aktiviteten.

Vi behöver ert godkännande för bidrag senast 8 v innan aktiviteten äger rum.

För att arrangera aktiviteter, läger, träningar krävs tid, ledare och ekonomi. Något som ibland är svårt att få ihop i en liten ideell förening som vår. Därför välkomnar vi alltid nya sponsorer och samarbetspartners som kan hjälpa oss att fortsätta arbeta med detta.

Vill ni komma i kontakt med oss angående de olika projekten, skapa samarbete, har frågor och idéer, men även om ni vill ge bidrag eller sponsra vårt arbete? kontakta anita@henkadojo.se eller 0731–813 386

Ni får gärna skicka ett valfritt bidrag till vårt Plusgiro: 645 69 98 – 1

Vi vill fortsätta ge våra barn och ungdomar en givande och rolig fritid. För att vi bryr oss!